Dwie Córki

Dwie Córki

czwartek, 4 grudnia 2014

Matka na fejsie

Stało się. Zrobiłam to. Założyłam fanpage. Ale jaja - Matka na fejsie. Kto to teraz ogarnie? Ach, jeszcze wiele do zrobienia, a moje serce perfekcjonistki płacze nad niedopracowaną grafiką, logiem, WSZYSTKIM. 


W głowie buzują pomysły, palę się do działania i jestem tak totalnie ograniczana przez.. czas! Że to się w tej głowie nie mieści. Ostatnio Małżon przeburkiwał coś, że znalazł mi appkę zmieniającą mówienie na pisanie - może to właśnie ten moment, kiedy powinnam zacząć jej używać :)

3 komentarze:

  1. Brawo Matka. Już tam u Was jesteśmy. Też się noszę z takim zamiarem, ale brak mi sama nie wiem czego, chyba odwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo, my na FB też od niedawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również już u Was jestem na fb, polubiłam prywatnym ale blogowym też polubię tylko do domu dotrę :)
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń