Dwie Córki

Dwie Córki

poniedziałek, 12 maja 2014

Licznik

Na liczniku wczoraj u Najmłodszej pojawiła się cyfra 3. Magiczne trzy miesiące, które podobno ZAWSZE są najgorsze w życiu niemowlaka. Serio? U nas był dramat cycowy przez pierwszy miesiąc, innych nie odnotowałam. Ani żółtaczki, ani kolek, ani przesadnych histerii (no chyba że u Starszej). Sielanka. Przeczytałam ostatnio dobrą książkę autorstwa Sylwii Szwed - "Mundra". Są to rozmowy z położnymi pracującymi w zawodzie od wojny do czasów współczesnych. Trafiłam tam na stwierdzenie "Dobry poród = dobra relacja" i u nas sprawdza się to w 101%.
Licznik Starszej pokazał 4 lata 6 miesięcy. Za chwilę będę miała w domu 5-latkę. O rany, rany, kiedy to minęło... Mama powiedziała mi, że czas się dłuży (dłuży?!) dopóki dzieci nie pójdą do szkoly. Wtedy podobno ani się obrócisz a kończą studia. O Matko, nie strasz!
Mój licznik natomiast zatrzymał się na literce "D" jak "Depresja";) 30 lat i 4 dni. Teraz to już z górki...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz