Dwie Córki

Dwie Córki

wtorek, 13 października 2015

Pokaż mi, jak się wozisz!

Gdy zaczynałam akcję #nicminiewisi byłam kompletnie do niej nieprzygotowana. To był spontan, który chwycił tysiące. Co by było gdybym się wcześniej nad tym zastanowiła? Może nic, a może...

Dziś zaczyna się w internetach kolejna dobra inicjatywa. Dziewczyny i chłopaki wzięli się za foteliki samochodowe. Jak sami mówią - na wzór mojej akcji, ale z wyciągnięciem wniosków i przogotowani. Jestem wśród nich!

#kochamzapinam


Bo to jak wozisz swoje dziecko jest ważne.
Bezpieczeństwo zależy od fotelika. Od zapięcia. Od Ciebie.

Powiesz "kiedyś nie było fotelików i żyjemy" albo "mam kiepskie auto, więc po co mi dobry fotelik?" - a ja Ci powiem, że sam sobie możesz robić co chcesz.

Możesz nie zapinać pasów, możesz bawić się nożem, a nawet pływać z basenie z rekinami. Ale ja powiem Ci coś jeszcze - jesteś Rodzicem, a to znaczy, że jesteś odpowiedzialny nie tylko za siebie. Na Twoich barkach spoczywa odpowiedzialność za bezpieczeństwo tego Małego Człowieka. Dlatego powinieneś wiedzieć więcej. Powinieneś robić lepiej. Powinieneś być Świadomym Rodzicem!

Dziś jest 13 października. To dobra data, by zacząć.

Dołącz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz