Dwie Córki

Dwie Córki

wtorek, 30 czerwca 2015

Blisko, bliżej, #nicminiewisi

Zaczynając akcję #nicminiewisi byłam pełna optymizmu. Nosiłam obie moje dziewczyny, więc należałam już do światka noszących rodziców. Ale tak naprawdę dopiero z akcją wlazłam do niego obiema nogami.
W świecie chust i nosideł, czyli jednego z filarów Rodzicielstwa Bliskości, wśród ludzi związanych z tematem na sto pro powinno być fantastycznie. Peace and love, wszyscy wspierają się i wzajemnie sobie pomagają. Tak myślałam. Tak bardzo się myliłam. Chustoświat jest podzielony prawie tak samo jak... środowisko promujące karmienie piersią. Jak to brzmi?! Absurdalnie? Zgadzam się. Środowisko promujące dobro, zamiast skupiać się na jednoczeniu - w końcu wszyscy mają ten sam cel! - skupia się na pogłębianiu podziałów. Kto na tym cierpi? Rodzice chustonoszący. Ci, którzy stoją na końcu łańcucha pokarmowego, kompletnie nieświadomi, po prostu chcący nosić i szukający pomocy.

Urodziło się w mojej głowie pragnienie połączenia zwaśnionych rodów. W końcu hashtag miał łączyć wszystkich, nie dzielić. Miał wypłynąć ponad podziały i scementować środowisko noszące ku wspólnej idei - promowaniu prawidłowego noszenia w chustach i nosidłach miękkich. I wiecie, że mi się to nie udało?

Dziś znalazłam się w miejscu, w którym przyszło mi podjąć decyzję.

Postanowiłam zaufać sobie. Dopuścić do głosu własną intuicję. Czas rozliczy mnie z słuszności tych wyborów, ale w tym momnecie wierzę, że robię dobrze. Zdecydowałam pójść w stronę bez podziałów, której zależy na dobrym noszeniu niezależnie od regionu kraju i przynależności do grupy. I w ten sposób Pierwsza Ogólnopolska Konferencja Noszenia odbędzie się pod patronatem #nicminiewisi. Twórcy konferencji podzielają moje idee i również chcą jednoczyć chustoświat. Dlatego podjęłam współpracę i objęłam patronat.

26 września Poznań zamieni się w kolebkę chustoświata. Nie musisz być doradcą, by wziąć udział w tym wydarzeniu. Konferencja jest dla każdego, komu noszenie dzieci jest bliskie sercu. Ja też tam będę. Zapisz się już dziś! Organizatorem jest Akademia Noszenia Lulamy, Akademia Noszenia Dzieci oraz szkoła ClauWi.

I teraz... mam dla Was niespodziankę! :)

Napiszcie dlaczego chcielibyście wziąć udział w Konferencji, a 15 lipca o godz. 12:00 wylosujemy jedną osobę, która otrzyma wejściówkę.

To pierwsze takie wydarzenie w Polsce, nie może Cię zabraknąć!



_______________________________________
Regulamin: Na fanpagu Fb/Nicminiewisi w podpiętym poście znajduje się grafika, którą należy udostępnić (publicznie), a pod oryginalnym zdjęciem zostawić komentarz. Należy również polubić fanpage Nicminiewisi oraz Konferencji Noszenia. Drogą losowania wyłonimy jedną osobę 15.07.2015r. o godz. 12:00, która otrzyma pojedyncza wejściówkę na Konferencję Noszenia. Nie ma możliwości przepisania biletu na inną osobę - w przypadku nie odebrania nagrody do 20.07.2015r. wylosujemy kolejną osobę. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook i Instagram (ani z nim związany). Uczestnik przystępując do konkursu zwalnia ww serwisy od jakiejkolwiek odpowiedzialności mogącej powstać w związku z przeprowadzeniem konkursu. Uczestnik wygrywający bilet wstępu na Konferencję zostanie niezwłocznie poinformowy za pośrednictwem serwisu Facebook.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz