Dwie Córki

Dwie Córki

środa, 19 marca 2014

Kawa sama się nie zrobi

Pierwsza lura od porodu, hehe. Do tego muffin z jabłkiem i kruszonką, serial i śpiące dziecko nr 2. W oczekiwaniu na odwiedziny Matki Chrzestnej zasłużony czill.



Muffiny wyszły przeboskie. Ku pamięci przepis (nawiasem mówiąc - to od pewnej kuchareczki z Łodzi, modyfikowany na miarę zasobności w składniki):

Ciasto:
200g mąki
150g cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli (zawsze się zastanawiam po co, ale zawsze daję)
1 jajko
75ml oleju
75ml mleka

Jak nie mam oleju - daję masło, jak nie mam mleka - jogurt. Tym razem dałam mniej mąki i otręby owsiane, i to był strzał w dziesiątkę.

Kruszonka (na oko):
mąka krupczatka
cukier
miękkie masło

I owoce! Jakie akurat są na stanie w domu. Ja akurat miałam jabłko. Ale z jagodami wychodzą mmmmmm...
Piekę ok.30min (do suchego patyka) w 200st.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz