Dwie Córki

Dwie Córki

czwartek, 13 marca 2014

Aplikacja

Długo szukałam sposobu na ogarnięcie bobasa w systemie godzinowym - tzn. chciałam wiedzieć jak długo śpi, kiedy jadło, ile pieluch zużywa. W pierwszej ciąży napaliłam się ostro na dzienniczki Brioko jednak były poza moją granicą finansową, a poza tym jeden dzienniczek dotyczył jednej rzeczy, a chcąc ogarnąć karmienie i spanie i przewijanie musiałabym mieć takie trzy, a i jeszcze zawsze długopis w zasięgu ręki. W drugiej ciąży już, już prawie je kupiłam, ale był chyba jakiś pilniejszy wydatek, że dzienniczek zszedł na dalszy plan, by w końcu zostać zapomnianym.

I tak Dalia była już na świecie, dni mijały, Małż wracał z pracy, Młoda się budziła, a ja patrzyłam na zegarek i zastanawiałam się kiedy ostatni raz karmiłam i czy już jest pora na kolejne.
No i w końcu wypaliłam "Mógłbyś mi jakąś aplikację napisać na telefon!" - "A sprawdzałaś, czy już może coś takiego istnieje?" yyy no oczywiście, że nie. 
Zniechęcona już jakiś czas temu do szukania fajnych aplikacji na Windows Phone'a (przecież wszystko co fajne robią na Androida!), weszłam do sklepu i szukam... 
Miła niespodziewanka - aplikacja Baby Diary. 
Okazało się, że jest to dokładnie to, czego szukam, co mi jest potrzebne. Życioułatwiacz przy małym dziecku. Czarno-biała, prosta, bez udziwnień, intuicyjna - rewelacja!
Korzystam z niej od tygodnia i jestem naprawdę zachwycona. Są proste kafelki, które trzeba pacnąć, np. "Right breast" podczas karmienia i aplikacja mierzy czas. Ponadto jest przycisk "Sleep", "Bath", "Diaper change" (tu do wyboru "pee" or "poo"), a dla niecyckowych "Bottle milk or water".

Dalia właśnie "Sleep 1:02:10" i obym jak najdłużej nie musiała "tap to stop" :)
Hahaha                                                     Co?   

2 komentarze:

  1. haha tap to stop! Czytam i czytam i coraz bardziej lubię Dwie córki i ich matkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki,ze juz wcześniej powiedzialas mi o tej aplikacji. Korzystam caly czas

    OdpowiedzUsuń